رستوران های مشهد
نوشته شده توسط : ادمین

 

رستوران بام کوهسر مشهد

کوهسر مشهد مجموعه ای از رستوران های ایرانی و ایتالیایی و کافی شاپ با منظره ای از مشهد که در سفر با تور مشهد از بام کوهسر میتونین ببینین. این محل نوسازه و به خاطر برخی تبلیغات همراه با اغراق مردم، به غولی تبدیل شده. رستوران در در طبقه بالای مجتمع قرار داره و دارای دو بخش سالن تور کیش و فضای بازه که البته ظاهراً فضای باز بیشتر جهت کافی شاپ استفاده میشه. منوی رستوران شامل انواع خوراک های ایرانیه که قیمت ها متناسب با شرایط رستوران کمی از سایر رستوران های مشهد هست. اجرای موسیقی زنده , بیلیارد , اینترنت وایرلس از جمله امکانات رستوران کوهسره. 

 رستوران کوهسر مشهد

 

رستوران کوهسر مشهد

 

رستوران کوهسر مشهد


رستوران ایتالیایی می شف مشهد

این رستوران یکی از فست فودهای معروف مشهد می باشد که در منوی آن پیتزاهای ایتالیایی از شهرت خاصی برخوردار است.قیمت غذاها مناسب و کیفیت خوبی دارند.محیط رستوران همچون دیگر فست فودها می باشد.پرسنل آن بسیار مهمان نواز هستند.انواع پاستا و پیتزاها و غذاهاهای ایتالیایی در این رستوران سرو می شود و بسیاری از گردشگران تور مشهد برای صرف غذا به این مکان مراجعه می کنند.

 

رستوران ایتالیایی می شف مشهد

 

رستوران ایتالیایی می شف مشهد

 

رستوران ایتالیایی می شف مشهد


رستوران چیلی چیز مشهد

رستوران چیلی چیز مشهد از فست فودهای خوب مشهد است. سالن رستوران چیلی چیز مشهد ظرفیتی در حدود ۹۰ نفر را دارد. امکانات دیگر فست فود چیلی چیز مشهد اینترنت وایرلس، پارکینگ، رزرو تلفنی است. ناهار در فست فود چیلی چیز از ۱۲ الی ۱۶ و شام نیز ۳۰: ۱۸ الی ۱ بامداد سرو می‌گردد.طراحی منحصر به فرد این رستوران کنار برگرهای خوشمزه و منحصر به فردش باعث شده افراد زیادی جذب این رستوران شده و غذاهای آن را تست کنند. جالب اینجاست که این رستوران کتابخانه هم دارد که اصلا متوجه گذر زمان نمی شوید.در سفر به تور مشهد می توانید هتل مشهد مرداد 98غذاهای این رستوران را امتحان کنید و لذت ببرید.

 

رستوران چیلی چیز مشهد

 

رستوران چیلی چیز مشهد


رستوران پاتریس مشهد

رستوران پاتریس مشهد با خدماتی نوین آماده پذیرایی از شما مسافران عزیز تور مشهد است.بهترین چلو شیشلیک مخصوص، چلو ماهیچه ممتاز، چلو گوشت گردن و ...  را از رستوران پاتریس

 بخواهید، لذت صرف غذا در محیطی شیک و بسیار مجلل را تجربه کنید.

 

رستوران پاتریس مشهد

 

رستوران پاتریس مشهد

 

رستوران پاتریس مشهد

 

 

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور کیش





:: برچسب‌ها: رستوران های لوکس مشهد,بهترین رستوران های مشهد,رستوران های ارزان مشهد,رستوران های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 333
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: